Ruilen & retourneren
1. AANMELDEN
Selecteer binnen 14 dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen de items die jij wilt retourneren en kies de gewenste retour methode.
2. INPAKKEN
Pak je items in en vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen.
Retouradres :
TAV : Mae-Lou
Energieweg 12
9743 AN Groningen
3. VERSTUREN
Breng je pakket naar een postkantoor. Kosten voor de retourverzending zijn voor de koper.
4. TERUGBETALING
Zodra we je retourzending hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag binnen 15 werkdagen teruggestort. Wij hopen je een volgende keer wel blij te maken met je bestelling.
Allereerst zijn wij blij dat je op onze webshop bent gekomen! Wij hopen dan ook dat we je hebben kunnen verblijden met je mooie bestelling, mocht dit helaas om wat voor reden dan ook niet zo zijn dan kan je je bestelling retourneren. Verzend daarmee je pakket zoals je zelf ook een pakket wenst aan te nemen. Het product hebben wij met liefde uitgezocht en verzenden en hopen dan ook dat dit ontvangen wordt door iemand die er net zo blij mee is. Indien jij dat niet bent dan hopelijk een ander wel! Van nieuwe items welke eruit zien als gebruikt wordt niemand blij.
Producten dienen binnen 14 dagen na ontvangst bij ons retour zijn binnengekomen.
Producten dienen ongedragen/ongebruikt te worden geretourneerd.
Producten dienen in originele staat en/of verpakking (incl tags) te worden geretourneerd.
Producten met vlekken worden niet geaccepteerd als retour.
Items die niet voldoen aan bovenstaande voorwaarden kunnen niet als retour worden genomen, er vind dan dus geen terugbetaling plaats. Indien het item gedragen is, of gebreken heeft opgelopen na ontvangst sturen we het item terug naar de klant. Wij controleren iedere bestelling dubbel! Voor verzending en bij aankomst van een retour.
Indien je retour extra kosten met zich meebrengt zullen wij deze aan je doorbereken.
Ruilen
Het is helaas niet mogelijk om je item te ruilen voor een ander item. Natuurlijk is het wel mogelijk opnieuw een bestelling met het juiste producten te plaatsen. We staan altijd voor je klaar voor eventuele vragen over de producten, neem vooral contact op met klantenservice middels de mail: klantenservice@mae-lou.nl.
Kosten
De kosten voor het retourneren en ruilen komt voor rekening van de klant. Je kiest zelf je verzendwijze en dus ook bijbehorende kosten. Let op! Bewaar je Track and trace code altijd goed. Wanneer een retourzending kwijtraakt met de post en niet getraceerd kan worden kunnen wij de bestelling niet crediteren.
Heb jij recht gehad op gratis verzendkosten? Let wel, wanneer jij je producten retour stuurt en daarmee onder het bedrag komt waarvoor de gratis verzending geldt, dan zullen wij alsnog de verzendkosten in rekening moeten brengen.
Overig
We hopen van niet, maar het kan een keer voorkomen dat er een verkeerd item geleverd wordt. In dat geval vragen wij je contact op te nemen met klantenservice middels de mail: klantenservice@mae-lou.nl. Wij proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Garantievoorwaarden en garantietermijn
Mae-Lou hanteert een garantietermijn van 30 dagen na ontvangst van het item.
Er zijn echter een aantal uitzonderingen waarbij wij geen garantie kunnen geven namelijk,
- Uitzonderlijke slijtage
- Verkleuring
- Water- val of stootslijtage
- Beschadiging door nalatigheid
- Het niet opvolgen van de wasvoorschriften.